loading...
بهترین سایت دانلود موزیک
Sajadcj بازدید : 1815 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

\"دانلود

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بابک جهانبخش به نام من و سازم با بالا ترین کیفیت
ترانه و موزیک: بابک جهانبخش ، تنظیم: کوشان حداد ، میکس و مستر: آرش پاکزاد

 

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من و سازم :

تنها شدیم من و سازم چی بسازم

تو این دلتنگیا عاشق نبودی تا بسازی

چقدر گفتم یکم کوتاه بیا داریم می خونیم به عشق تو

من و سازم شدییم درگیر توهی به خودم میگم تو دونبالش برو

میشه بهم بگی کجاس مسیر تو

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و عشقم و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاش اینجوری دوست نداشتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من و سازم

♫♫♫♫♫♫

من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم

با تو بود به دردای این دنیا خندیدم

همه لحظه های خوشمون و تباه کردی

خودتم نمی دونی چقدر گناه کردی

چرا با من و خودت اینجوری.تا کردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

که تو برگردی میشه برگردی

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و یادت و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاشکی اینجوری دوست نداشتم

MP3 – 320

Babak Jahanbakhsh – Mano Sazam

MP3 – 128

 

Babak Jahanbakhsh – Mano Sazam

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/04/19 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود ممنونشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بروزترین آهنگ های شاد,دانلود جدیدترین آهنگ های شاد,دانلود بهترین آهنگ های شاد,دانلود بروزترین موزیک های شاد,دانلود جدیدترین موزیک های شاد,دانلود بهترین موزیک های شاد,دانلود بروزترین آهنگ های غمگین,دانلود بروزترین موزیک های غمگین,دانلود جدیدترین موزیک های غمگین,دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین,دانلود بهترین موزیک های غمگین,دانلود بهترین آهنگ های غمگین,فان0,fun0
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 8,122
  • بازدید کلی : 180,711
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ